فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت: به مناسبت 17 شوال (روز مبارزه تاریخی امام علی (ع) با امربن عبدود در جنگ خندق) و روز تجلیل از فرهنگ پهلوانی در تقویم رسمی کشور، صبح امروز مراسمی به منظور گرامیداشت این مناسبت، با حضور تعدادی از پیشکسوتان ورزش باستانی ارتش جمهوی اسلامی ایران در ستاد آجا برگزار شد.

وی افزود: ما در پی آن هستیم که همیشه ورزشکاران و قهرمانان قبل از اینکه به عناوین قهرمانی برسند، پهلوان باشند. یعنی اول باید پا بر روی سکوی پهلوانی بگذارند و سپس سکوهای قهرمانی را فتح کنند.

سرتیپ دوم فولادی همچنین با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه بیش از 60 درصد از یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای گود زورخانه هستند، تاکید کرد: توسعه ورزش های زورخانه ای به ویژه در دانشگاه های افسری و آموزشگاه های درجه داری ارتش مورد توجه قرار گرفته و برپایی منظم و دوره ای همایش های ورزش باستانی و برگزاری دوره های آموزشی در یکان ها با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی از جمله برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش در این حوزه است که با جدیت پیگیری می کنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، ورزش ، دریای مواج

تاريخ : سه شنبه 12 تير 1397 | 1:41 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا